dinsdag 19 juli 2011

1 jaar geleden

Hallo allemaal,

Eèn jaar geleden kreeg ik m`n eerste chemo-kuur, het rood giftige cocktailtje wat ik binnen kreeg ging alle mogelijk overgbleven kanker cellen te lijf.
Inmiddels is het alweer 1 jaar verder, dit jaar is om gevlogen.
Ik voel me verder goed, ben zo af en toe nog wel erg moe maar met een extra rustmoment gaat dat ook prima.
Wel heb ik nog wat darmklachten en gisteren heb ik een coloscopie gehad en m`n darmen zien er ook prima uit, wel zijn er nog wat stukjes weefsel van het darmslijmvlies opgestuurd maar meer uit voorzorg dan dat er iets te zien was wat extra onderzocht moest worden.
De meiden hebben lekker vakantie en we doen het heerlijk kalm aan, lekker uitslapen, lekker lezen op m`n e-reader, de meiden die zich vermaken met vriendjes en vriendinnetjes, kortom heerlijk vakantie.
Na de vakantie wil ik ook m`n werk weer op pakken, daar heb ik wel weer zin in.
Iedereen een fijne vakantie!!!

Lieve groet, Caroline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten