donderdag 17 maart 2011

èèn jaar.........

15 maart was het 1 jaar geleden dat we de verpletterende uitslag
kregen..........borstkanker en daar gingen we, in de achtbaan van operatie,
betralen, chemo en alles wat erbij kwam kijken......en komt kijken.

De afgelopen week was echt een week van herbeleven, DIE dag ging ik naar de
huisarts en stond ik zwaar brullend bij vrienden in de huiskamer....
DIE dag had ik de mamografie en de punctie en sprak de radioloog de woorden;
Bereid je maar voor op het ergste......
DIE dag zat ik met Tess in de turnhal naar de wedstrijd van haar
turnvriendinnetje te kijken, DIE middag gingen we naar onze lieve vrienden
in Purmerend, DIE middag vertelden we het aan m`n moeder en de rest van de
familie.......
en vandaag rond de klok van 16.15u is het precies 1 jaar geleden dat we
hoorden; Het is borstkanker......

Het was een zwaar jaar maar, ondanks alles of juist dankzij alles, ook veel
positieve momenten.

Nu ben ik bezig met Herstel en Balans en dat is best pittig en dan bedoel ik
niet het sporten, alhoewel ik soms spieren voel waarvan ik het bestaan niet
wist.
De gesprekken met m`n "lotgenoten" maken veel emotie`s los, het is erg
verhelderend en de herkenning is groot.
Het is voor mij goed om me ervan bewust te worden wat er allemaal is gebeurd
het afgelopen jaar en dat ik dat moet verwerken en hoe ik er mee verder moet
leven en mee om wil gaan.

Boven alles ben ik blij dat ik me weer goed voel!!!

Groetjes, Caroline

1 opmerking:

  1. Hallo Caroline,

    Als stille lezer volg ik je al een tijdje. Eerst over jullie geweldige dochters en nu de strijd die je aan gaat. En de 15 maart zal ik ook aan jou denken want voor ons is dat ook een speciale dag. Toen kregen wij ons voorstel van ons zoontje uit Bulgarije.

    Heel veel goeds van ons,

    Groetjes Claudia mama van Florian

    BeantwoordenVerwijderen