maandag 23 juli 2012

Haar

Vandaag is ze weer geweest, mijn kapster, om mijn haardos(je) te knippen...
Voordat de borstkanker toesloeg was mijn idee dat iedereen die door chemo het haar verliest  altijd een mooie volle bos haar terug kreeg.............
Tot mijn haar weer begon te groeien, super langzaam en alleen een beetje rondom m`n hoofd, bovenop bleef het lang kaal. Nu heb ik heel dun haar, het groeit erg snel maar is zo dun dat je gewoon op m`n hoofdhuid kunt kijken.
M`n laatste chemo was 2 nov `10 en april 2011 deed onze jongste haar communie, steeds dacht ik, als ik dan maar weer haar heb en geen mutsje meer op moet, helaas.......... m`n mutsje moest ik op en omdat het zulk prachtig weer was droeg ik ook een zonnebril.
Nu als we de foto`s terug kijken dan zie je daar een vrouw(incognito) en zeg ik, Goh, Jill volgens mij had je een filmster op je communie............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten